Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args, $id = 0) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $data_object, $depth = 0, $args = NULL, $current_object_id = 0) in /home/tnt3ir/domains/tnt3.ir/public_html/wp-content/themes/sahifa-wpcity/functions/theme-functions.php on line 1962
دوستان عزیز برای پیدا کردن سریع مطالب مورد نظر خود، می توانید از قسمت جستجوی سریع در سایت، یک یا چند کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو نمایید.
یا اینکه بر روی دو آیکون سبز رنگ "طبقه بندی موضوعات" یا "جستجوی کلمات کلیدی" در سمت راست و چپ موجود در بالای سایت کلیک نمایید...
در صورت بروز مشکل در پرداخت الکترونیکی؛ میتونید ایمیلی ، پیامکی، تلفنی یا تلگرامی بگید تا فایلتون براتون ارسال بشه.
بهبود صحت سیستم های پیشنهاددهنده با استفاده از تشخیص اجتماعات در شبکه های اجتماعی | بهبود صحت سیستم های پیشنهاددهنده با استفاده از تشخیص اجتماعات در شبکه های اجتماعی"/>
طبقه بندی موضوعات
جستجوی کلمات کلیدی
شنبه , 20 آوریل 2024
آخرین مطالب
خانه -> دانلود -> بهبود صحت سیستم های پیشنهاددهنده با استفاده از تشخیص اجتماعات در شبکه های اجتماعی

بهبود صحت سیستم های پیشنهاددهنده با استفاده از تشخیص اجتماعات در شبکه های اجتماعی

معمولا برای خرید کالا با دوستان و آشنایان قابل اعتماد مشورت می‌کنیم و از نظرات و پیشنهادهای آنها در انتخاب کالای مورد نظر استفاده می‌نمائیم. برای پیاده سازی یک سیستم پیشنهاد دهنده، استفاده از روش فیلترینگ تعاونی متداول می باشد. در این روش پیشنهادهای کاربرانی که علایق آنها به ما نزدیک است در نظر گرفته می‌شود. یکی از مشکلات روش فیلترینگ تعاونی، مساله پراکندگی ماتریس کاربر-کالا است. این مشکل ناشی از آن است که کاربران در میان تعداد زیادی از آیتم‌ها، نظر خود را فقط در مورد بخش کوچکی از آنها بیان می کنند. این مساله موجب کم شدن دقت در محاسبه شباهت بین کاربران و در نتیجه کاهش صحت سیستم پیشنهاد دهنده می‌شود. در این مقاله با استفاده از الگوریتم تشخیص اجتماعات در شبکه‌های اجتماعی، کاربرانی که بیشتر با یکدیگر تعامل دارند را خوشه‌بندی نموده و از خوشه‌های ایجاد شده در بهبود عملکرد سیستم پیشنهاد‌دهنده استفاده می کنیم. با استفاده از مجموعه داده Epinion روش خوشه بندی پیشنهادی و روش های دیگر پیاده سازی و نتایج آنها با یکدیگر مقایسه شده است. نتایج حاصل از آزمونها بیانگر آن است که در نظر گرفتن خوشه‌های ناشی از تعامل اجتماعی افراد در شبکه اجتماعی در بهبود صحت سیستم پیشنهاد‌دهنده موثر است.

این مقاله در پنجمین کنفرانس داده کاوی ایران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شده است.

 

نوع فایل: PDF

تعداد صفحات: ۹ صفحه

قیمت:  3500 تومان

 

کاربر گرامی

برای دانلود فایل های مورد نظرتان بایستی بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک نمایید .

پس از چند ثانیه ، فایل مورد نظر شما به سبد خریدتان اضافه گردیده و این دکمه تبدیل به دکمه "پرداخت" خواهد شد.

با کلیلک بر روی دکمه "پرداخت" ، وارد صفحه پرداخت خواهید شد .

با وارد کردن اطلاعات و ایمیل خود ، فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردیده و همچنین لینک دانلود فایل بلافاصله برایتان به نمایش درخواهد آمد.

– قابل پرداخت با تمام کارتهای بانکی + رمز دوم

– پشتیبانی سایت ۰۹۳۵۹۵۲۹۰۵۸ – Info@tnt3.ir – universitydatainfo@yahoo.com




سفارش ترجمه متون عمومی و تخصصیفروشگاه اینترنتی کتاب - خرید آنلاین کتاب - دانلود کتاب الکترونیکی
لیست محصولات مورخ 1399/09/27