دوستان عزیز برای پیدا کردن سریع مطالب مورد نظر خود، می توانید از قسمت جستجوی سریع در سایت، یک یا چند کلمه کلیدی مورد نظر خود را جستجو نمایید.
یا اینکه بر روی دو آیکون سبز رنگ "طبقه بندی موضوعات" یا "جستجوی کلمات کلیدی" در سمت راست و چپ موجود در بالای سایت کلیک نمایید...
در صورت بروز مشکل در پرداخت الکترونیکی؛ میتونید ایمیلی ، پیامکی، تلفنی یا تلگرامی بگید تا فایلتون براتون ارسال بشه.
وب کاوی چیست؟ | تعاونی نیرومندسازی تحقیقات
طبقه بندی موضوعات
جستجوی کلمات کلیدی
شنبه , ۱۳ آذر ۱۳۹۵
آخرین مطالب
خانه -> داده کاوی -> وب کاوی

وب کاوی

فایل اول: وب کاوی

چکیده: با افزایش چشمگیر حجم اطلاعات و توسعه وب، نیاز به روش ها و تکنیک هایی که بتوانند امکان دستیابی کارا به داده ها و استخراج اطلاعات از آنها را فراهم کنند، بیش از پیش احساس می شود. وب کاوی یکی از زمینه های تحقیقاتی است که با به کارگیری تکنیک های داده کاوی به کشف و استخراج خودکار اطلاعات از اسناد و سرویس های وب می پردازد. در واقع وب کاوی، فرآیند کشف اطلاعات و دانش ناشناخته و مفید از داده های وب می باشد. روش های وب کاوی بر اساس آن که چه نوع داده ای را مورد کاوش قرار می دهند، به سه دسته کاوش محتوای وب، کاوش ساختار وب و کاوش استفاده از وب تقسیم می شوند. طی این گزارش پس از معرفی وب کاوی و بررسی مراحل آن، ارتباط وب کاوی با سایر زمینه های تحقیقاتی بررسی شده و به چالش ها، مشکلات و کاربردهای این زمینه تحقیقاتی اشاره می شود. همچنین هر یک از انواع وب کاوی به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند. برای این منظور مدل ها، الگوریتم ها و کاربردهای هر طبقه معرفی می شوند.

مراحل وب کاوی
وب کاوی شامل چهار مرحله اصلی می باشد:
۱. پیدا کردن منبع: این مرحله شامل بازیابی اسناد وب مورد نظر می باشد.
۲. انتخاب اطلاعات و پیش پردازش: در این مرحله به صورت خودکار اطلاعات خاصی از اسناد بازیابی شده، انتخاب و پیش پردازش می شوند.
۳. تعمیم : در این مرحله به صورت خودکار الگوهای عام در یک یا چندین سایت وب کشف می شود.
۴. تحلیل: در این مرحله الگوهای به دست آمده در مرحله قبل اعتبار سنجی و تفسیر می شوند.
در مرحله اول داده ها از منابع موجود در وب مانند خبرنامه های الکترونیکی، گروه های خبری، اسناد HTML، پایگاه داده های متنی و … بازیابی می شوند. مرحله انتخاب و پیش پردازش شامل هر گونه فرآیند تبدیل داده های بازیابی شده در مرحله قبل می باشد. این پیش پردازش می تواند کاهش کلمات به ریشه آنها ، حذف کلمات زائد ، پیدا کردن عبارات موجود در متن و تبدیل بازنمایی داده ها به قالب رابطه ای یا منطق مرتبه اول باشد. در مرحله سوم از تکنیک های داده کاوی و یادگیری ماشین برای تعمیم استفاده می شود. همچنین باید توجه داشت که کاربران نقش مهمی در فرآیند استخراج اطلاعات و دانش از وب ایفا می کنند. این نکته به ویژه در مرحله چهارم از اهمیت بسزایی برخوردار است.
به این ترتیب وب کاوی، فرآیند کشف اطلاعات و دانش ناشناخته و مفید از داده های وب می باشد. این فرآیند به طور ضمنی شامل فرآیند کشف دانش در پایگاه داده ها (KDD ) نیز می شود. در واقع وب کاوی گونه توسعه یافته KDD است که بر روی داده های وب عمل می کند.

نوع فایل : فایل ورد  Microsoft Word

تعداد صفحات : ۳۵ صفحه

قیمت فایل:  ۱۲۵۰۰ تومان

فهرست مطالب
۱- مقدمه
۲- مراحل وب کاوی
۳- وب کاوی و زمینه های تحقیقاتی مرتبط
۳-۱- وب کاوی و داده کاوی
۳-۲- وب کاوی و بازیابی اطلاعات
۳-۳- وب کاوی و استخراج اطلاعات
۳-۴- وب کاوی و یادگیری ماشین
۴- انواع وب کاوی
۵- چالش های وب کاوی
۶- کاوش محتوای وب
۶-۱- انواع کاوش محتوا در وب
۶-۱-۱- طبقه بندی
۶-۱-۲- خوشه بندی
۶-۱-۳- سایر انواع کاوش محتوا در وب
۶-۲- رویکردهای کاوش محتوا در وب
۶-۳- الگوریتم های کاوش محتوا در وب
۶-۳-۱- درخت تصمیم
۶-۳-۲- شبکه عصبی
۶-۳-۳- سایر الگوریتم های کاوش
۷- کاوش ساختار وب
۷-۱- مدل های بازنمایی ساختار وب
۷-۱-۱- مدل های مبتنی بر گراف
۷-۱-۲- مدل های مارکو
۷-۲- الگوریتم های کاوش ساختار وب
۷-۲-۱- HITS
7-2-2- Page Rank
7-2-3- الگوریتم جریان بیشینه
۷-۲-۴- Average Clicks
7-3- کاربردهای کاوش ساختار وب
۷-۳-۱- تشخیص اجتماعات وب
۷-۳-۲- پیمایش وب
۸- کاوش استفاده از وب
۸-۱- انواع داده های استفاده از وب
۸-۱-۱- داده های سرورهای وب
۸-۱-۲- داده های سرورهای پراکسی
۸-۱-۳- داده های کلاینت
۸-۲- پیش پردازش داده های استفاده از وب
۸-۲-۱- پاکسازی داده
۸-۲-۲- تشخیص و بازسازی نشست
۸-۲-۳- بازیابی ساختار و محتوا
۸-۲-۴- قالب بندی داده
۸-۳- روش های کاوش استفاده از وب
۸-۳-۱- قوانین انجمنی
۸-۳-۲- الگوهای ترتیبی
۸-۳-۳- خوشه بندی
۸-۴- کاربردهای کاوش استفاده از وب
۸-۴-۱- خصوصی سازی محتوای وب
۸-۴-۲- پیش بازیابی
۸-۴-۳- بهبود طراحی سایت های وب
۹- کاربردهای وب کاوی
۹-۱- تجارت الکترونیکی
۹-۲- موتورهای جستجو
۹-۳- حراجی در وب
نتیجه گیری
فهرست منابع

 

===================================================================

فایل دوم: داده کاوی در وب

چکیده: در عصر حاضر Web Mining محیط اینترنت جهانی را تبدیل به محیطی کاربردی تر کرده است.که کاربران میتوانند سریعتر و راحتتر اطلاعات مورد نیازشان را پیدا کنند که شامل :کشف و تحلیل داده ، مستندات وmulti media از محیط اینترنت جهانی میباشد ,Web Mining از جزئیات سند ومحتویات سند و ساختار Hyper Link برای کمک به کاربر جهت مشاهده اطلاعات مورد نیازش استفاده میکند.
وب و موتورهای جستجو خودشان شامل اطلاعات ارتباطی درباره ی مستندات هستند و Web Mining این ارتباطات را کشف میکند و به سه بخش تقسیم بندی مینماید.
– در اولین بخش Web Content Mining، موتورهای جستجو محتویات را با کلمات کلیدی تعریف میکنندومی شناسند.پیدا کردن کلمات کلیدی محتوا و پیدا کردن یک ارتباط بین محتوای صفحه ی وب و محتوای سوال کاربر، Content Mining گفته میشود.
– Hyper Linksاطلاعاتی را درباره ی سایر مستندات روی وب که در سند دیگری مهم هستند تهیه میکند.این لینکها عمقی را به سند اضافه میکنند و حالت چند بعدی که از خصوصیات وب است ایجاد میکنند. کاوش این ساختار لینک دومین بخش یعنی Web Structure Mining است.
– در نهایت ارتباطی با سایر مستندات روی وب که بوسیله ی جستجوی قبلی شناخته شده اند، وجود دارد. این ارتباط در صفحه های جستجو (log) و دستیابی ذخیره میشود. کاوش این Log ها سومین بخش یعنی Web Usage Mining را تشکیل میدهد.
درک کاربر اغلب یک بخش مهم از Web Mining است. تحلیل جستجوهای قبلی کاربر ،شکلی که کاربر ترجیح میدهد اطلاعات پیدا شده را ببیندو سرعت در پاسخ ممکن است در پاسخ دادن به پرس و جوی کاربر موثر باشد.
Web Mining در ماهیت نظم خاصی دارد.پل زدن بین فیلدهایی مثل اطلاعات بازگشتی ،پردازش زبانهای طبیعی، استخراج اطلاعات ،Machine Learning، پایگاه داده ،داده کاوی ،ذخیره ی داده ، طراحی رابط کاربر و Visual کردن .
تکنیکهای Web Mining کاربردهای عملی در M-commerce ،E-commerce ، E-Government ،E-learning ، آموزش از راه دور ، آموزش سازمانی،تشکیلات مجازی ، مدیریت دانش و کتابخانه ی دیجیتال دارد.
در این تحقیق ما به بررسی جنبه های مختلف Web Data Mining میپردازیم.

نوع فایل : فایل ورد  Microsoft Word

تعداد صفحات : ۹۶ صفحه

قیمت فایل:  ۱۵۵۰۰ تومان

 

فهرست مطالب

فصل اول : داده کاوی و وب ۳
مقدمه ۴
طبقه بندی Web mining 5
داده کاوی و visualization در اینترنت ۷
کاوش الگو ۸
وب کاوی در E-Commerce 9
فصل دوم : پردازشها و تکنیکهایweb data mining 11
مقدمه ۱۱
مراحل Data mining 16
مراحل جستجو ۱۷
پردازش روی نتایج ۱۸
جنبه های واسط کاربر ۱۹
خروجیهای data mining web: 21
پیاده سازیهای data mining web: 23
فصل سوم : کاوش پایگاه داده های وب ۲۹
مقدمه ۳۰
جستجو در پایگاه دادةها در وب ۳۰
داده کاوی شیئی – رابطهای ۳۱
اشتراک داده در مقابل داده کاوی در وب ۳۱
کاوش پایگاههای دادة نیمه ساختیافته ۳۲
کاوش و سپس ادغام ۳۳
Web mining و Meta data 34
کاوش متادیتا ۳۵
انبار و کاوش ۳۵
متادیتا برای کاوش چند رسانهای ۳۶
متا دیتا برای web mining 36
کاوش پایگاه دادههای توزیع شده، ناهمگن ، وراثتی و متحد در وب ۳۷
ماژولهایی از DP برای داده کاوی ۳۷
داده کاوی روی پایگاه داده توزیع شده ۳۸
کاوش و سپس اجتماع ۳۸
کاوش interoperating و مخزن ۳۹
همکاری میان عاملهای کاوش ۳۹
واسط برای مجتمع سازی ۴۰
معماریها وweb data mining 41
ماژولهای داده کاوی مثل اشیاء ۴۱
فصل چهارم : بازیابی اطلاعات و داده کاوی در وب ۴۴
مقدمه ۴۵
موتورهای جستجوگر ۴۶
ماژولهای موتورهای جستجو ۴۶
web data mining برای موتورهای جستجو ۴۷
پویش داده های چند گانه وب ۴۸
کاوش متن ۴۹
کاوش مستقیم روی دادههای غیرساخت یافته ۵۰
کاوش تصویر ۵۱
کاوش ویدئو ۵۲
کاوشAudio : 53
کاوش مستقیم داده با فرمت صدا ۵۳
کاوش نوع داده ی چند رسانه ای ۵۴
سیستم سوال/جواب و داده کاوی وب ۵۴
زبانهایMark up و داده کاوی وب ۵۵
خلاصه ۵۶
فصل پنجم : مدیریت اطلاعات و داده کاوی وب ۵۷
مقدمه ۵۸
همکاری بین عاملهای کاوش ۵۸
مدیریت دانشها و داده کاوی وب ۵۹
مدیریت دانش و داده کاوی وب ۶۰
محاسبات بیسیم و داده کاوی وب ۶۱
کیفیت سرویس و داده کاوی وب ۶۲
اجتماع سرویسهای وب و داده کاوی ۶۳
فصل ششم : کاوش الگوهای کاربردی و ساختار روی وب ۶۴
مقدمه ۶۵
تحلیل الگوهای کاربردی و روندهای پیشبینی ۶۵
خروجیها و تکنیکهای web usage mining: 66
web mining برای e-commerce 75
کاوش ساختار روی وب ۷۶
بازبینی web structure mining 76
جمع بندی و نتیجه گیری ۷۷
گرافیک سه بعدی چیست ؟ ۷۹
کارت گرافیک سه بعدی ۸۰
کارت گرافیک سه بعدی ۸۳
نتیجه گیری ۹۰
مراجع ۹۱

==================================================================

فایل سوم: دو عدد اسلاید پاورپوئینت وب کاوی

اسلاید اول: پاورپوئینت وب کاوی

تعداد اسلاید : ۲۷ عدد

فهرست عناوین

  • مقدمه
  • مشکلات کاربران در استفاده از وب
  • وب کاوی ، مراحل وب کاوی ،انواع وب کاوی
  • تفاوت وب کاوی و داده کاوی
  • چالش های وب کاوی
  • وب کاوی و زمینه های تحقیقاتی مرتبط
  • انواع الگوریتم های وب کاوی
  • کاربردهای وب کاوی
  • نتیجه گیری

—————————————————————————————

اسلاید دوم: کنکاو وب ( Web Mining )

تعداد اسلاید : ۱۴ عدد

فهرست عناوین

ظهور وب جهانی (WWW) کاربران کامپیوتر خانگی را با جریانی وحشتناک از اطلاعات مواجه کرده است.

تقریباً هر موضوعی می تواند بیاد آورده شود , یکی می تواند تکه های اطلاعات را که توسط دیگر شهروندان اینترنت قابل دسترس می شوند را پیدا کند, تنظیم کردن کاربران شخصی که لیستی از مجموعه رکورد هایشان را , برای شرکت های خاص که در وب تجارت می کنند می فرستند

کنکاو محتوی وب

کاربردی از تکنیک های کنکاو داده برای متن بی ساخت یا نیمه ساخت یافته , به طور نمونه مستندات HTML

کنکاو ساختار وب

استفاده ساختار ابر پیوند وب همانند یک منبع اطلاعات (اضافی)

کنکاو استفاده وب

تحلیل تقابل کاربر با یک سرور وب

 

 

فایل سوم: دو عدد اسلاید پاورپوئینت وب کاوی

 

 

 

 

کاربر گرامی

برای دانلود فایل های مورد نظرتان بایستی بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک نمایید .

پس از چند ثانیه ، فایل مورد نظر شما به سبد خریدتان اضافه گردیده و این دکمه تبدیل به دکمه "پرداخت" خواهد شد.

با کلیلک بر روی دکمه "پرداخت" ، وارد صفحه پرداخت خواهید شد .

با وارد کردن اطلاعات و ایمیل خود ، فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال گردیده و همچنین لینک دانلود فایل بلافاصله برایتان به نمایش درخواهد آمد.

– قابل پرداخت با تمام کارتهای بانکی + رمز دوم

– پشتیبانی سایت ۰۹۳۵۹۵۲۹۰۵۸ – Info@tnt3.ir – universitydatainfo@yahoo.com




سفارش ترجمه متون عمومی و تخصصیفروشگاه اینترنتی کتاب - خرید آنلاین کتاب - دانلود کتاب الکترونیکی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد

12 − 2 =

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


This site is using the Seo Wizard plugin by http://seo.uk.net/